سعید صادقی آمار ناامیدکننده‌ای از خود در فصلی که گذاشت به جا گذاشت و در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است.

سعید صادقی

به گزارش همشهری‌آنلاین، حضور اوستون اورونوف در پرسپولیس ۲خاصیت برای این تیم داشت؛ یکی بازی کردن خودش بود که در این مورد زیاد صحبت شده و همه هم در جریان کیفیت این بازیکن قرار دارند و دیگری نیمکت‌نشین شدن سعید صادقی! حقیقت آن است که صادقی ازجمله کم‌اثرترین بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل اول به شمار می‌آمد. او که ابتدای لیگ بیست‌ودوم با سر و صدای فراوان سرخپوش شده بود، در فصل دوم بازی‌اش برای این تیم واقعا کف توقعات را هم برآورده نکرد.

صادقی در مجموع مسابقات این فصل چیزی حدود ۲هزار دقیقه برای قرمزها به میدان رفت و عجیب آنکه به‌عنوان یک وینگر، حتی یک پاس گل هم به نامش ثبت نشد؛ نه در لیگ، نه در آسیا و نه در مسابقات حذفی! این بازیکن البته در مسابقات لیگ یک گل برای پرسپولیس زد که بابت آن هم باید ممنون اشتباه وحشتناک حسین پورحمیدی و خالی ماندن دروازه تراکتور در مسابقه رفت باشد.

در لیگ قهرمانان آسیا هم شاید تنها نمایش مقبول صادقی بازی رفت با استقلال تاجیکستان بود که او دبل کرد. این آمار و عملکرد برای یک بازیکن اصلی پرسپولیس هرگز قابل‌قبول نیست و دور از تصور نخواهد بود اگر این بازیکن بعد از تقریبا یک نیم‌فصل نیمکت‌نشینی، از جمع سرخ‌ها جدا شود.

کد خبر 858277
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    5 1
    سعید صادقی برا تیم زحمت کشیده و دوسش داریم،اگه قراره بره خواهشا خرابش نکنید❤سعید عشقه🇮🇷👏تک تک بازیکنان ارتش سرخ قهرمانند
  • شفیق IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    گل گفتی آقای نویسنده متن / واقعاً بازیکنی که وینگر فیکس تیم پرسپولیسه باید قوی تر از این حرفا باشه / اگه یاد بگیرن تمرکزشون رو فوتبالشون باشه و دست از حواشی بکشن پیشرفت میکنن
  • قلب آبی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 1
    همون روز رفتن به پرسپولیس بهت گفتم که انتخابت در مسیر نابودی فوتبالت خواهد بود. اینم نتیجه اش! این تیم بازیکن ساز نیست و فقط بازیکن خر است.